Tiada Bayaran Selama 6 Bulan
Miliki sebuah iPhone 13 atau iPhone 14 TANPA sebarang bayaran untuk 6 bulan pertama. Dapatkan perantauan global PERCUMA & 1,000GB Data 5G kelajuan tinggi bersama peranti baharu anda. Info lanjut di sini.
Bayar bil anda secara mudah, pantas dan selamat melalui portal Self Care.
{{item.stepTitle}}
{{item.stepTitle}}
JomPAY menerima pembayaran daripada mana-mana Akaun Simpanan, Semasa atau Kad Kredit mana-mana bank di Malaysia. Hanya log masuk ke saluran Internet atau Perbankan Mudah Alih pilihan anda dan bayar dengan Kod Pengebil dan Nombor Rujukan yang tertera pada bil.
Kod Pengebil: 88880
Ref-1: XXXXXXXXXXX
Bayar melalui JomPay:
{{item.stepTitle}}
{{item.stepTitle}}
Kami terima pembayaran online daripada bank-bank berikut:
Akaun Simpanan dan Semasa CIMB
Akaun Simpanan dan Semasa Maybank
Bayar bil melalui pemindahan dana terus ke akaun berikut:
Bank: CIMB
Nama Akaun: U Mobile Sdn Bhd
Nombor Akaun Bank.: 98855 9004 00001
Rujukan Penerima*: <Masukkan Akaun Pascabayar U Mobile cth. 5.xxxxx or 1.xxxxxxxx>
Hantarkan e-mel tangkapan skrin slip pemindahan ke enterprise.payment@u.com.my berserta nama syarikat, Nombor Akaun Pascabayar U Mobile syarikat (cth 5.123456 atau 1.12345678 atau 5.12345.00.00.100001) dan jumlah yang dibayar.
Aktifkan Auto Debit untuk Kad Kredit Visa, Mastercard atau American Express:
{{item.stepTitle}}
{{item.stepTitle}}
Bayar bil melalui wang tunai, cek atau kad.
Kami terima kad-kad berikut:
Kad kredit Visa, Mastercard atau AMEX keluaran tempatan
Kad debit Visa dan Mastercard keluaran tempatan
Kad ATM yang tertera nama “Bankcard”
Pos Malaysia (Wang tunai sahaja dengan bil fizikal).
Hubungi kami melalui saluran berikut untuk bantuan lanjut.
E-mel kepada kami
Hantarkan e-mel dan kami akan hubungi anda.
Cari kami
Kunjungi stor U Mobile berdekatan anda.
{{deviceBrand}}
{{deviceModel}}
{{deviceBrand}}
{{deviceModel}}