iPhone 16 Pro
Penjimatan & fleksibiliti yang tiada tandingan untuk iPhone 16 Pro anda melalui pelan U Postpaid baharu. Nikmati ansuran 0% dengan U PayLater. Daftar hari ini!
‘Penebusan Data Percuma’ adalah ganjaran yang tersedia secara eksklusif di MyUMobile App untuk pengguna U Mobile Prabayar, Pascabayar, dan Jalur Lebar terpilih yang merupakan pengguna kali pertama MyUMobile App.
Pelanggan yang layak akan melihat pop-up apabila mereka log masuk ke MyUMobile App untuk menebus data percuma. Jika anda terlepas penebusan melalui sepanduk pop-up, anda juga boleh mengaksesnya melalui ikon ‘Tebus Data Percuma’ di bawah bahagian ‘ALL SERVICES’.
Untuk menebus Data Percuma melalui MyUMobile App, ikuti langkah-langkah berikut:
Data Percuma akan tersedia untuk penebusan selama 30 hari selepas log masuk pertama anda ke MyUMobile App.
Data Percuma sah selama 24 jam dari masa penebusan.
Anda berhak untuk satu (1) penebusan Data Percuma bagi setiap langganan/talian yang anda miliki. Contohnya, jika anda melanggan U Postpaid 98, U Postpaid 68, dan juga mempunyai talian Prabayar, anda berhak untuk menebus sekali bagi setiap langganan/talian.
Ya, Data Percuma hanya boleh ditebus dan digunakan apabila status talian anda Aktif (‘Aktif’ bermaksud boleh membuat dan menerima panggilan).
Tidak, Data Percuma hanya sah untuk penggunaan domestik di dalam Malaysia.
Tidak, Data Percuma tidak boleh dikongsi, dipindahkan ke talian lain, atau ditukar kepada tunai/kredit.
Tidak, sebarang Data Percuma yang tidak digunakan akan dilucutkan setelah tamat tempoh sah.
Tidak, anda tidak boleh menggunakan Data Percuma untuk Hotspot.
Rangkaian yang anda gunakan bergantung pada lokasi, keupayaan peranti, dan ketersediaan rangkaian. Jika anda berada dalam kawasan liputan 5G dan mempunyai peranti 5G, anda akan secara automatik disambungkan ke rangkaian 5G U Mobile selepas menebus Data Percuma. Jika anda berada di luar liputan 5G atau tidak mempunyai peranti 5G, anda masih boleh menikmati sambungan 4G yang lancar pada rangkaian U Mobile.
Jika anda memerlukan bantuan lanjut, anda boleh hubungi kami melalui saluran berikut.
Hubungi kami melalui MyUMobile App.
Hantarkan mesej anda melalui Messenger.
Ada pertanyaan? DM sahaja kami!
{{deviceBrand}}
{{deviceModel}}
{{deviceBrand}}
{{deviceModel}}