iPhone 16 Pro
Penjimatan & fleksibiliti yang tiada tandingan untuk iPhone 16 Pro anda melalui pelan U Postpaid baharu. Nikmati ansuran 0% dengan U PayLater. Daftar hari ini!
Pelan Data Harian dan Mingguan 5G ialah perkhidmatan langganan Prabayar untuk data yang bertempoh sah selama 1 hari atau 7 hari. Talian Prabayar anda mesti kekal aktif untuk menggunakan pelan Data ini.
Harga | RM3 | RM6 | RM12 |
---|---|---|---|
Data | 1GB | 5GB | 10GB |
Tempoh Sah | 24 Jam | 24 Jam | 7 Hari |
Kelajuan | Tanpa Had dengan kelajuan sehingga 5G |
Semua pengguna Prabayar U Mobile yang aktif boleh membeli pelan-pelan ini. Tiada syarat diperlukan.
Anda boleh melanggan melalui langkah di bawah:
MyUMobile App
Langkah 1: Buka MyUMobile App
Langkah 2: Pilih Add-Ons
Langkah 3: Pilih tab Data Harian & Mingguan dan pilih pelan yang ingin dilanggan
UMB
Langkah 1: Dail *118#
Langkah 2: Pilih pelan yang ingin dilanggan
Sila pastikan baki akaun Prabayar anda mencukupi dan akaun Prabayar adalah aktif untuk pengaktifan yang berjaya.
Anda boleh melanggan melalui langkah di bawah:
MyUMobile App
Langkah 1: Buka MyUMobile App
Langkah 2: Pilih Add-ons
Langkah 3: Pilih tab Data Harian & Mingguan dan pilih pelan yang ingin dilanggan
UMB
Langkah 1: Dail *118#
Langkah 2: Pilih pelan yang ingin dilanggan
Sila pastikan baki akaun prabayar anda mencukupi dan pelan prabayar adalah aktif untuk pengaktifan yang berjaya.
Pelan Harian hanya sah untuk penggunaan sekali sahaja dan tidak akan diperbaharui secara automatik manakala Pelan Mingguan akan diperbaharui secara automatik jika anda mempunyai baki yang mencukupi dalam akaun Prabayar anda.
Percubaan untuk pembaharuan akan dilakukan untuk dua kali sahaja . Percubaan pertama adalah selepas tamat tempoh (baki data akan dibawa dan ditambah ke pelan baharu); percubaan kedua akan dilakukan dalam masa 24 jam selepas tamat tempoh (baki data tidak boleh digunakan lagi dibawa ke hadapan).
Anda boleh dail *118# untuk menguruskan perkhidmatan langganan anda
Ya, pelan-pelan ini boleh ditambah. Jika anda membeli pelan yang sama, kuota data yang tidak digunakan akan dikumpulkan, dan tarikh luputnya akan dilanjutkan ke tempoh sah yang terbaru.
Ya. Penggunaan data anda akan terlebih dahulu menggunakan pelan dengan tempoh sah yang paling pendek.
Ya. Data Pelan Harian atau Mingguan anda akan digunakan terlebih dahulu sehingga kuotanya habis atau tamat tempoh, sebelum menggunakan data daripada Pelan Bulanan anda.
Tiada had kelajuan untuk Pelan Harian dan Mingguan 5G jadi anda akan mengalami kelajuan Ultrapantas 5G/4G.
Ya, anda akan dimaklumkan melalui SMS apabila kuota anda hampir habis. Anda juga boleh semak penggunaan pada bila-bila masa melalui MyUMobile App.
Anda boleh menyemak penggunaan data melalui langkah ini:
MyUMobile App
Langkah 1: Buka MyUMobile App
Langkah 2: Klik pada "Lihat Semua Butiran Penggunaan”
UMB
Dail *118#
Penggunaan data akan diambil daripada pelan data milik anda yang sedia ada. Jika tidak mempunyai sebarang pelan data aktif, penggunaan data anda akan diambil daripada internet asas 1GB atau caj PAYU akan dikenakan bergantung pada Pelan Kadar Prabayar anda.
Tidak. Pelan ini bertujuan untuk kegunaan peribadi pada telefon pintar anda sahaja.
Jika anda memerlukan bantuan lanjut, anda boleh hubungi kami melalui saluran berikut.
Hubungi kami melalui MyUMobile App.
Hantarkan mesej anda melalui Messenger.
Ada pertanyaan? DM sahaja kami!
{{deviceBrand}}
{{deviceModel}}
{{deviceBrand}}
{{deviceModel}}