iPhone 16 Pro
Penjimatan & fleksibiliti yang tiada tandingan untuk iPhone 16 Pro anda melalui pelan U Postpaid baharu. Nikmati ansuran 0% dengan U PayLater. Daftar hari ini!
U Prepaid 25, 35, 40 dan 50 ialah perkhidmatan langganan pelan Prabayar yang memberikan data dan panggilan untuk telefon mudah alih anda. Tempoh sah untuk kesemua pelan ini adalah selama 30 hari dan anda memerlukan talian Prabayar yang aktif untuk menikmati pelan ini.
|
U Prepaid 25 |
U Prepaid 35 |
U Prepaid 40 | U Prepaid 50 |
Data |
Tanpa Had (FUP 40GB) |
Tanpa Had (FUP 200GB) |
Tanpa Had (FUP 200GB) | Tanpa Had (FUP 200GB) |
Panggilan |
Tanpa Had (Semua Rangkaian) |
Tanpa Had (Semua Rangkaian) |
Tanpa Had (Semua Rangkaian) | Tanpa Had (Semua Rangkaian) |
Kelajuan |
6Mbps |
12Mbps |
12Mbps | 24Mbps |
Hotspot |
- |
3GB |
3GB + Tanpa Had @ 12 Mbps | 3GB + Tanpa Had @ 24 Mbps |
Ekstra | 30 Jam 5G/4G Kelajuan Ultra Harian (1 Jam/Hari) | 5G Tanpa Had Hujung Minggu | 5G Tanpa Had Hujung Minggu | 5G Tanpa Had Hujung Minggu |
Anda boleh mengaktifkan pelan Data U Prepaid 25, 35, 40 & 50 melalui salah satu langkah berikut:
1. MyUMobile App
Langkah 1: Buka MyUMobile App.
Langkah 2: Pilih Add-Ons.
Langkah 3: Pilih Pelan U yang anda inginkan.
2. UMB
Langkah 1: Dail *118#.
Langkah 2: Pilih Pelan U yang anda inginkan.
Langkah 3: Sahkan langganan anda.
Sila pastikan anda mempunyai baki kredit yang mencukupi sebanyak RM25, RM35, RM40 atau RM50 untuk mengaktifkan pelan Data U Prepaid 25, 35, 40 dan 50.
Tidak. Semua Panggilan Tanpa Had tersedia untuk kegunaan domestik sahaja. Kadar nilai IDD dan caj perantauan dikenakan.
30 Jam Kelajuan Ultra 5G/4G percuma membolehkan anda menikmati kelajuan 5G/4G selama 1 jam sehari, atau 30 jam dalam sebulan.
Anda boleh menebus 1 jam Kelajuan Ultra setiap hari daripada MyUMobile App. Kelajuan Ultra akan diaktifkan serta-merta selepas ditebus. Anda akan menikmati kelajuan 5G atau 4G berdasarkan rangkaian yang tersedia di kawasan anda.
Penebusan harian diperlukan.
5G Tanpa Had Hujung Minggu percuma membolehkan anda nikmati kelajuan sehingga 5G/4G pada setiap hujung minggu (Sabtu dan Ahad).
Anda boleh menebus 5G Tanpa Had Hujung Minggu daripada MyUMobile App pada bila-bila masa. Walau bagaimanapun, kelajuan 5G/4G hanya boleh digunakan dari 00:00 Sabtu hingga 23:59 Ahad. Anda akan menikmati kelajuan 5G atau 4G berdasarkan rangkaian terbaik yang tersedia di kawasan anda.
Penebusan mingguan diperlukan.
Kelajuan anda akan kekal pada 512kbps. Untuk menikmati kelajuan tanpa had selepas mencapai FUP, anda boleh melanggan Add-Ons Kelajuan Ultra atau langgan semula pelan U Prepaid 25, 35, 40 & 50.
Semua pelanggan Pelan Kadar Prabayar Sedia-5G boleh melanggan pelan data ini. Semua pelan kadar yang lama seperti Unlimited FUNZ, Prabayar Power atau pelanggan Broadband boleh menaik taraf kepada Pelan Kadar Prabayar Sedia-5G melalui MyUMobile App atau UMB (dail *118#).
Data Tanpa Had pada U Prepaid 25 adalah untuk kegunaan peribadi dan tidak disertakan dengan kuota data hotspot. Untuk menikmati hotspot, anda boleh memilih U Prepaid 35 (3GB hotspot) atau U Prepaid 40 & 50 (Hotspot Tanpa Had). Sebagai alternatif, anda boleh melanggan Hotspot Booster kami pada harga RM5/30 hari di sini.
Pelan U Prepaid 40 & 50 disertakan dengan Hotspot 3GB Kelajuan Ultra, diikuti dengan Hotspot Tanpa Had pada 12Mbps & 24Mbps.
FUP 200GB boleh digunakan untuk kedua-dua Hotspot Tanpa Had dan penggunaan data mudah alih secara kolektif. Apabila melepasi FUP, anda masih boleh menikmati Hotspot Tanpa Had dan data mudah alih tanpa had pada kelajuan tetap 512kbps.
Tiada had kuota data untuk U Prepaid 25, 35, 40 dan 50. Anda akan kekal terhubung walaupun selepas mencapai had mengikut Polisi Penggunaan Saksama (FUP) kami.
Pelan Data U Prepaid 25, 35, 40 dan 50 disertakan dengan Polisi Penggunaan Saksama (FUP). Apabila mencapai had FUP, pengguna akan dimaklumkan tentang kelajuan yang akan dikurangkan sebanyak 512kbps sehingga tamat tempoh pelan. FUP bagi U Prepaid 25 ialah 40GB dan U Prepaid 35, 40 & 50 ialah 200GB. Tiada had kuota untuk kelajuan yang dikurangkan. Kelajuan yang dikurangkan masih membolehkan pengalaman pengguna yang baik untuk strim video pada definisi standard, aplikasi media sosial, aplikasi muzik, layari internet, dan sebagainya.
Ya. Anda akan menerima mesej (SMS) untuk peringatan, dua hari dan sehari sebelum tarikh pembaharuan automatik.
Ya. Anda akan menerima notifikasi SMS mengenai status langganan anda.
Jika langganan anda gagal diperbaharui secara automatik, ia mungkin kerana baki akaun anda tidak mencukupi atau akaun anda berada dalam tempoh pasif. Sistem akan cuba memperbaharui langganan sekali lagi selepas 24 jam.
Ya, anda boleh dail: *118# untuk menghentikan perkhidmatan pembaharuan automatik.
Maaf, anda tidak boleh melanggan atau perbaharui semasa tempoh pasif.
Jika anda memerlukan bantuan lanjut, anda boleh hubungi kami melalui saluran berikut.
Hubungi kami melalui MyUMobile App.
Hantarkan mesej anda melalui Messenger.
Ada pertanyaan? DM sahaja kami!
{{deviceBrand}}
{{deviceModel}}
{{deviceBrand}}
{{deviceModel}}