Soalan Lazim 

Adakah U Biz 5G pelan yang tersedia dengan 5G?
Apa itu Pelan U Biz 5G?
Apakah kelajuan yang saya boleh jangkakan daripada U Biz 5G?
Bolehkah saya kongsikan data melalui Hotspot dan apakah peruntukan kuota untuk Hotspot?
Adakah U Biz 5G disertakan dengan router dan/atau modem?
Bolehkah saya melihat penggunaan data saya?
Adakah terdapat sebarang bayaran deposit atau pendahuluan dikenakan semasa pendaftaran?
Adakah saya akan mendapat balik deposit RM500 tersebut jika saya menamatkan perkhidmatan?
Bolehkah saya menukar pelan Pascabayar atau Jalur Lebar Wayarles (WBB) semasa saya kepada U Biz 5G?
Di manakah saya boleh melanggan atau dapatkan lebih info tentang U Biz 5G?
Apakah peranti yang serasi dengan U Biz 5G?
Adakah pelan U Biz 5G saya disertakan dengan SMS dan panggilan Suara/Video?
Bolehkah saya menggunakan data tanpa had dari pelan U Biz 5G di luar negara?
Adakah langganan ini mempunyai sebarang ikatan kontrak?
Adakah terdapat had kelajuan untuk U Biz 5G?
Adakah P2P dibenarkan pada U Biz 5G?
Adakah terdapat sebarang sekatan kelajuan dengan U Biz 5G?
Bagaimanakah saya boleh menyemak kawasan liputan U Biz 5G?

Tidak Dapat Mencari Bantuan Yang Diperlukan?

Jika anda memerlukan bantuan lanjut, anda boleh hubungi kami melalui saluran berikut.

email us

E-mel Kami

 

Kami akan hubungi anda tidak lama lagi.

find a store

Cari Lokasi Rakan Niaga Enterprise Kami

Cari Rakan Niaga Enterprise yang terdekat anda.

contact key account manager

Hubungi Rakan Niaga Perusahaan

Get in touch with your Key Account Manager for urgent assistance.

Polisi Kuki

Kami menggunakan kuki di laman ini untuk memberikan pengalaman terbaik dengan menyediakan kandungan paling relevan untuk anda. Dengan menekan 'Terima', anda bersetuju untuk menyimpan kuki di dalam peranti anda. Lihat Notis Privasi kami untuk info lanjut.