Perkhidmatan Caller Line Identification Restriction (CLIR)Perkhidmatan Caller Line Identification Restriction (CLIR)
Bilakah U Mobile akan menamatkan Perkhidmatan Caller Line Identification Restriction (CLIR)?
U Mobile akan secara rasminya menghentikan Perkhidmatan CLIR mulai 1 Julai 2023.
Bilakah caj bil terakhir saya untuk Perkhidmatan CLIR?
Bil terakhir anda akan dicaj pada bulan Mei 2023. Anda masih boleh terus menggunakan perkhidmatan ini secara percuma mulai 1 Jun hingga 30 Jun 2023. Tiada sebarang caj akan dikenakan mulai 1 Jun 2023 kerana ia akan ditanggung oleh U Mobile.
Bolehkah saya memohon pengaktifan semula Perkhidmatan CLIR?
Maaf, tidak boleh. Perkhidmatan ini akan dihentikan untuk semua pelanggan U Mobile mulai 1 Julai 2023.
Mengapakah U Mobile menghentikan Perkhidmatan CLIR?
Kami menggunakan kuki untuk memberikan pengalaman terbaik dengan menyediakan kandungan paling relevan untuk anda. Klik 'Teruskan' untuk menikmati prestasi optimum. Lihat Notis Privasi kami untuk info lanjut.