Soalan Lazim 

Siapa yang boleh dihubungi untuk mendapatkan lebih banyak maklumat atau bantuan?
Bagaimana penyedia kandungan dapat mengambil dokumen spesifikasi teknikal untuk mengkaji keperluan sistem?
Bilakah permulaan pengebilan untuk yuran bulanan kod pendek?
Apa yang diperlukan oleh penyedia kandungan untuk menjalankan perkhidmatan ini?
Bagaimana penyedia kandungan menyediakan perkhidmatan mereka ke pangkalan pelanggan pengendali tempatan yang lain?
Adakah perkhidmatan CPA Premium SMS serupa dengan perkhidmatan Bulk SMS?
Adakah penyedia kandungan perlu memohon Sambungan VPN untuk menyambung ke sistem CPA?
Adakah penyedia kandungan perlu membayar yuran persediaan sebanyak RM2000 dan yuran bulanan kod pendek RM500 ditambah cukai perkhidmatan untuk menikmati kedua-dua saluran SMS & MMS?
Adakah saluran WAP tersedia?
Apa faedah dan fungsi utama Perkhidmatan CPA?

Tidak Jumpa Bantuan Yang Diperlukan?

Jika anda memerlukan bantuan lanjut, anda boleh hubungi kami melalui saluran berikut.

MyUmobile App

MyUMobile App

Hubungi kami melalui MyUMobile App.

Facebook

Facebook

Hantarkan mesej anda melalui Messenger.

Instagram

Instagram

Ada pertanyaan? DM sahaja kami!

Kami menggunakan kuki untuk memberikan pengalaman terbaik dengan menyediakan kandungan paling relevan untuk anda. Klik 'Teruskan' untuk menikmati prestasi optimum. Lihat Notis Privasi kami untuk info lanjut.